poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Mielno

Prawie miesiąc mnie tu nie było,ale ostatnio miałam dużo spraw do załatwienia,w końcu dostałam upragniona pracę ;) parę spraw trzeba było załatwić w urzędzie,ale znalazł się czas na małe oderwanie się od rzeczywistości ;) mianowicie dwa tygodnie temu z moim M wybraliśmy się na parę dni do Mielna. O tym czasie nie ma wielkich tłumów co jest tylko plusem we wczasowaniu tylko we dwoje ;)
Zatrzymaliśmy się w hotelu "Willa Alexander",na prawdę przecudne miejsce basen,sauny,zabiegi spa, to coś co każda kobieta powinna mieć fundowane przynajmniej raz w miesiącu ;) no i przepyszne jedzenie. 



Cały wystrój willi bardzo elegancki i stylowy,przepiękne obrazy,ogromne lustra w złotych ramach,wszystko idealnie ze sobą współgra 














  Powyższe zdjęcia są zaporzyczone z orginalnej strony :)



                                    A to juz taka sobie ja i morze pierwszy raz w tym roku ale na pewno nie                                                                 ostatni.







A co tam u was,jest tak piękna pogoda,że nie warto dłużej siedzieć przy komputerze,korzystajmy z pięknego słońca,ja dziś rozpoczęłam sezon na opalanie ;)
Pozdrawiam 

33 komentarze:

  1. Ja w Mielnie byłam na wakacjach raz i chętnie tam wrócę ;)
    PS. U mnie już burza ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno tam nie byłam, wieki minęły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wyjazdu !
    Pozdrawiam serdecznie…i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wnętrza! Pobytu nad polskim morzem zazdroszczę, uwielbiam spacery po naszych plażach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe miejsce wybrałaś na odpoczynek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy pustych plażach i sprzyjającej pogodzie można wspaniale odpocząć.Pozdrawiam i słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dostania pracy :).

    O rany jakie cudowne miejsce. Pewnie czułaś się tam jak księżniczka ;).
    Ceny pewnie też mają ładne ...

    Ja do Mielna musiałabym całą Polskę przejechać :).

    Nie lubię się opalać, bo jest mi wtedy za gorąco :). Za, to rozpoczęliśmy z Pieronkiem przejażdżki rowerem. Dzisiaj około 11 km :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje :-)
    ,to prawda można poczuć się tam po krolewsku :)
    Też tesknie za rowerkiem,podziwiam w moim wykonaniu była by tu juz chyba szybciej wyprawa niż przejażdżka heh

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie zatrzymałabym się w takim miejscu. Gratuluję nowej pracy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajne miejsce, szczególnie że w Mielnie dosyć trudno o takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny hotel i Ty śliczna :)) Ja jutro wyjeżdżam odpocząć też nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super hotelik! ;)
    Pozdrawiam
    typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No no tylko pozazdrościć !!! Super ! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci (tak pozytywnie) tego urlopu w tak uroczym miejscu. Nad naszym morzem już wieki nie byłam choć to moje rodzinne strony. Najwyższy czas się wybrać.
    Serdecznie gratuluję wymarzonej pracy i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jadę nad morze do Gdańska w sobotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojjjj tylko pozazdroscic :) sliczna ta willa! !
    zycze wiecej takich romantycznych wypadów tylko we dwoje:)
    i gratuluje nowej pracy!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że wprowadzasz już powoli w wakacyjny nastrój :)
    Dziękuję za przemiłe odwiedziny. Obserwuję :D I zapraszam do mnie częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Mielno ;) wybrałabym się chętnie w wakacje;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały wyjazd, piękne zdjęcia aż miło się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna z Ciebie dziewczyna, Saro:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna z Ciebie dziewczyna, Saro:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń