wtorek, 31 marca 2015

Dekoracje c.d

Mimo,że dzisiejsza pogoda raczej przypomina oczekiwanie świąt Bożego Narodzenie niż Wielkiej nocy (szczególnie przez to że dziś padał u mnie śnieg) (-_-),ale mimo wszystko do mojego domu wradła sie wiosna,kwiatki i zieleń w każdej postaci,ale popatrzcie sami ...






Taki sobie zielony stroik ze świeczką,sztucznym mchem i jakami :)




A poniżej,pomysł który już dawno chodził mi po głowie,ze starej koszatki zrobiłam doniczkę która ozdabia parapet w kuchni 



Koszatkę oczyściłam,pomalowałam farbami akrylowymi,od zewnętrznej strony na gorący klej przykleiłam,korę....






Do środka włożyłam żonkile,położyłam sztuczny mech i gotowe ;)






I mała psotnica która nie odstępuje mnie na krok ;)





Pozdrawiam Sara

14 komentarzy:

  1. Fajne pomysły:) i słodka psiulka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne ozdoby a zastosowanie łubianki rewelacyjne :))) Masz rację, że aura grudniowa niewiele różni się od obecnej. U mnie akurat śniegu na Wigilię nie było... i też było jakoś zielonawo :D Ach ta pogoda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stary koszyczek jest rewelacyjny.Cudna dekoracja.Pozdrawiam cieplutko bo u mnie też zimowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczek ozdobiony korą wygląda rewelacyjnie, nie mogę się napatrzeć na to piękne cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przerobiłaś i wykorzystałaś stary koszyczek :).

    Fajny jest ten sztuczny mech. Muszę zobaczyć czy i u mnie jest :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dekoracje! Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne dekoracje, a łubianka z żonkilami wyszła ślicznie, gratuluję!
    Radosnych i spokojnych Świat. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne dekoracje i fantastyczne pomysły na dekoracje !!
    Twoja mała psotnica ma słodką buźkę :))
    Radosnych i słonecznych Świąt !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł i jak efektownie to wygląda-kora przyklejona do koszyka!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dekoracje w moim stylu. Lubię wszystko co naturalne. Spokojnego świętowania.

    OdpowiedzUsuń