piątek, 1 maja 2015

Rossmannowo

A dziś post inny niż wszystkie,a mianowicie o kosmetykach,co prawda blog nie miał być poświęcony takiej tematyce, ale pomyślałam sobie czemu nie.  

Także pewnie nie tylko mnie przyciągnęły rossmannowe promocje,hmm jak to jest ,że widząc to słowo kobiety szaleją?? ;)


Moje małe łupy

     Puder: Stay Matte Rimmel,zauważyłam ,że sporo z was go ma,postanowiłam wypróbować,mój odcień to 005,jak na razie użyłam go tylko raz, utrzymuję się około 4/5 godzin,nie podoba mi się opakowanie,jest mało poręczne,pewnie wieczko z czasem będzie pękać  (nie posiada gąbeczki)

     Korektor: Magic Pen Lovely,także użyłam jak na razie raz, opakowanie wygodne z pędzelkiem,odkręcane,nie wylewa się nadmiar korektora,minus jest taki,że słabo rozjaśnia i podkreśla zmarszczki wokół oczu..





                   Utwardzacz do paznokci Lovely : Używam od dawna i bardzo go lubię,używam na pomalowane wcześniej paznokcie lakierem co przedłuża efekt nawet do 7 dni.


                Kredka eye liner Lovely: kolor brązowy używam do brwi,bardzo ją lubię zawsze starcza naprawdę na długo,moim zdaniem ma odpowiednią twardość,fajne zamknięcie z temperówką,musiałam ją szybko kupić ponieważ ostatnią zjadł mi pies ;p







                       Antyperspirant adidas 6 in1: bardzo mi przypadł do gusty słodki i jednocześnie lekki  zapach który długo się utrzymuje ,nie zostawia białych plam


                      Lakiery miss sporty:  co tu dużo mówić bardzo je lubię,ogromna paleta barw,mam ich naprawdę mnóstwo,dobrze kryją,aplikacja jest bardzo łatwa jedynym minusem to to,że szybko wysychają






<3


A przy kasie,obsługująca mnie pani zachęciła do kupna kapsułek z Rival de Loop, jak widać nie mogłam się powstrzymać i użyłam już jednej z nich,jest to kuracja przeznaczona dla suchej skóry,faktycznie po użyciu skóra staje się gładka i dobrze nawilżona,podoba mi się również zapach,ciekawe opakowanie,łatwe w użytkowaniu.
Mam nadzieję że faktycznie sprawia,że moja skóra będzie dobrze nawilżona i miękka :)





                                             

                                                                         Buziaki

33 komentarze:

  1. Też tak mam....nie mogę się powstrzymać ! Zainteresowały mnie kapsułki, chętnie wypróbuję!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś te kapsułki, teraz mam inne, ale zapominam ich używać ;) Nie ukrywam, że poprawiają - głownie samopoczucie i trochę nawilżenie skóry ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Antyperspiranty z adidasa uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie polubiłam tego korektora z lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubie lakiery miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaintrygowały mnie te kapsułki ;) Ogólnie bardzo dobre wybory :)
    Pozwolę sobie zaobserwować, pozdrawiam :)
    ola-osinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolory lakierów ! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja teraz wybieram się na łowy do Rossmana:) trzeba korzystać z 49% :)

    _______________________________
    minimalist&fashion blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy, tez sie musze wybrac ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się doposażyłaś! Puder kiedyś miałam. Był taki sobie :) Lakiery w ślicznych kolorach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miss sporty ma genialną paletę kolorków, szczególnie ich pastele uwielbiam ;) Tylko moim zdaniem może nie zasychają tak szybko co gęstnieją ;/ I to bardzo szybko niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy, sama musze się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takze zastanawialam sie nad tymi kapsulkami :-) przy nastepnej okazji pewnie po nie sięgnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa tych kapsułek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak kobiety lubią promocje :).

    Kapsułki też mi pani proponowała ale nie skorzystałam :).

    Za, to zapisałam już sobie nazwę utwardzacza do paznokci. Zobaczymy czy u mnie też tak długo będzie trzymał lakier :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest,naprawdę dobry :)

      Usuń
    2. Odżywkę już kupiłam i wczoraj pomalowałam pazurki. Zobaczymy ile wytrzymają :).

      Usuń
  16. Fajne zakupy :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten puder z Rimmela i u mnie sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobry,u mnie może trochę za krótko trwały ;)

      Usuń
    2. Jest dobry,u mnie może trochę za krótko trwały ;)

      Usuń
  18. Puder z Rimmel'a uwielbiam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę w końcu kupić utwardzacz ;)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kolory lakierów wybrałaś :) Udane łowy ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Też miałam te kapsułki i są mega spoko

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super , ja kupiłam tylko puder na -49% i miałam się wybrać na drugą część promocji ale chyba nie zdąże:( kiedyś też używałam właśnie tego z Rimmela, mają fajne jasne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawi mnie Twoja opinia na temat kapsułek z Rival de Loop.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej świetne zakupy dobry wybór ☺ ja wczoraj byłam na promocji w rossmanie na kosmetyki do pielęgnacji twarzy i się "obkupiłam" 😄
    Zapraszam do mnie na bloga cosmetologyandfitness.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej świetne zakupy dobry wybór ☺ ja wczoraj byłam na promocji w rossmanie na kosmetyki do pielęgnacji twarzy i się "obkupiłam" 😄
    Zapraszam do mnie na bloga cosmetologyandfitness.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń