niedziela, 14 grudnia 2014

Świateczne drzewko

Właśnie skończyłam świąteczne drzewko,na które plany miałam już od bardzo dawna.
Zrobione ze styropianowej kuli na której przykleiłam trochę szyszek.orzechów parę bombek i anyż całość umieściłam w starej glinianej doniczce którą przedtem odnowiłam,pomalowana na biało-złoto wygląda całkiem nieżle,czego pewnie na zdjęciu nie widać ponieważ jakościowo są fatalne.




I jeszcze świąteczna choineczka również z szyszek zrobiona ze stożku.
Wykonana już w tamtym roku ;)





Buziaki :)

6 komentarzy:

  1. Piękne szyszkowe dekoracje,choinkę już robiłam,muszę spróbować zrobić takie drzewko,Twoje bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No śliczna jest. Zresztą ta ubiegłoroczna również:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow zrobilas je sama ? ;) jest sliczne ;)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to nic trudnego troszkę cierpliwości i wolnego czasu i można stworzyć coś naprawdę fajnego ;)

      Usuń
  4. Wszystkie szyszkowe dekoracje uwielbiam….i czy to jest choineczka czy szyszkowa kula osadzona na patyku w odnowionej doniczce :) U mnie w domu zimową porą szyszek jest pod dostatek :) Twoje szyszkowe dekoracje są proste a zarazem piękne, a takie rzeczy to ja lubię :) pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny, Basia :)

    OdpowiedzUsuń